onsdag 30 maj 2012

Cirkus

Haalå!

Råkade komma in på min blogg så jag tänkte uppdatera er lite. Som ni märkt (sorry) så har jag den största bloggtorkan på länge. Jag jobbar ungefär varje dag så det händer inte så mycket mer tråkigt nog.

Idag så har jag iallafall varit på Cirkus. Gillar inte cirkus egentligen (förutom cirkuspojkarna hehe. Funderar på om jag ska dra till Cirkus maximum då dom kommer hit. Det ska bli roligt att träffa dom igen.) Men jag får alltid ont i magen då jag ser djuren. Men jag och min syster for dit med våran lillbruush iallafall. Showen var faktiskt helt okej. Djuren dom hade med var hundar, getter och hästar. Det är hemskt, men det är hemskare då dom har med elefanter, sälar osv. Så det funkade.



Annars då? Jag ska till boden i helgen. Så då blir det nog en del mobilbloggning. Jag ska gå på balen med min bästa vän. Jag har sökt i evigheter efter en balklänning men inte lyckats hitta någon, så det får bli den jag hade på mig för 3 år sedan. Jag tyckte den var ful, tills jag testade den igen. Den är jätte fiiin! Dock lite  för stor, men det gör inget.

Sen på söndag börjar jag hålla på med lägenheten. Det ska målas och tapetseras. OCH byta golv om jag får göra det, men det ska nog inte vara några problem :) Min lägenhet kommer bli så jävla fin!!!

Visst är han snygg i håret? ;)
kirrade det där ja

1 kommentar:

  1. Hej! Vill du göra bloglovinbyte eller blogkeen byte, båda om du har och vill :)
    Kan berätta lite kort vad min blogg handlar om.
    Jag bloggar öppet om mitt liv med adhd och depression, och nej jag söker inte sympati från folk som du kanske tänker nu. Jag vill att folk ska förstå att vi bokstavsbarn är precis lika mycket värda etc. men lite speciella från andra.
    Dvs, jag skriver hur mitt liv går. Framsteg, möten, mediciner osv.

    kram!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi