fredag 18 maj 2012

Våran weekend i "Istanbul"

Hejsan hallå!


Äntligen har jag tagit mig i kragen och skriver ett inlägg. Tänkte börja med att berätta om min och Sonjas weekend. Vi hade tänkt att dra till Istanbul för värme, shopping och fet fest. Men eftersom vi båda är tidsoptimister (iallafall jag haha)missade vi såklart vårat flyg. Grät en liten skvätt men vi bestämde oss för att helgen är inte förstörd för det. Vi drog på oss ett leende och for tillbaka till lägenheten och drack vin + gjorde oss snygg som fan. 

Vi drog till East som kvällen innan och förferrade. Sedan smsade jag Daal och berättade vad som hänt, så han kom till East efter ett tag och drog med oss till Solidaritet. Vi hade tänkt att dra ut nån annanstans, typ Laroy, men det blev som kvällen innan. Inte för att det gjorde något, utan vi hade hur kul som helst ändå.

Sen på söndagen så drog vi till Sonjas syster i Sundsvall och gaddade oss. Så våran weekend blev väldigt lyckad ändå ;) Istanbul får vi ta en annan gång.

east


Jag och Daal på solidaritet

solidaritet

Jag och Daal. Helskön kille.

Snygg Sonja ;)


Filleboii 

snäxii







Helt förstörd. Om det gjorde ont? eeh.. ja.

Klart vi fick massa boys i Sthlm. Förvånad?











Solidaritet
(har för mig att Sonja hatade denna bild så klippte bort henne hehe)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi