måndag 6 augusti 2012

Nu jävlar!

Hej!

Bara jag som är sjukt trött? Ena ögat hänger på mig hahah sjukt fult. Men jag är fast besluten i att jag ska fan börja gå ut och gå så ofta jag kan på morgonen/kvällen. Som sagt så tycker jag inte att jag är fet, men däremot så vill jag ändå trimma kroppen lite. Det är inte snyggt att ha något dallrande/kuppande på kroppen (förutom boobsen ;)) 


Vad har ni gjort i helgen då? Jag själv har varit i Kickens stuga. Sjukt fint var det där! och riktigt mysigt. Vi fiskade bland annat och behöver ni ens gissa vem som vann? Jag såklart ;)

Men nu måste jag ut och springa innan jag blir tröttare. Puss!


Ready, set, go It's time to run!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi