fredag 17 augusti 2012

Ny energi

Hallådär mina bluebär!

Har nyss varit på ett möte på jobbet. Älskar sånna möten. Man får en ny kick! Dom två senaste dagarna så har det inte alls gått bra. Har inte haft någon energi alls osv, men nu jävlar. Känns som dom första dagarna man började på tvsupporten ;)

I vilket fall.. Vad händer ikväll? Jag tänkte först ut men jag ska på kräftskiva imorgon och då vill man absolut inte vara bakis. Jag ÄLSKAR kräftor och lär äta hur många som helst. En öl eller två lär ju också slinka ner ;)

Så ikväll blir det bara ut och ragga i Corvetten med min syster. Kommer bli riktigt nice. Länge sedan bara jag och syrran hittade på något.

Hoppas ni får en helskön kväll :) Puss på er!

Började kolla ut olika outfits till Alanya igår.
Ser ni något mönster? hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi