tisdag 7 augusti 2012

orka mat liksom..

Shululu ladies and ladies friends!

Klev upp klockan 7.30 imorse för att jag skulle gå en promenad med Emma och Sonja, men såklart så ska det spöregna ute. Men det är skönt att kliva upp tidigt ändå så det gör inget. Har sminkat mig och ätit frukost (ett oboyglas hahaha jag måste bli bättre på att äta) och just nu ligger jag i soffan och vrider mig av smärtorna i magen..typ.

Börjar 12.45 idag, som jag gör varje dag denna vecka. Men det är lite skönt ändå, för då är jag ledig varje helg denna månad istället. Men lite surt att ha stängning, menmen whattodo.

Har också beställt ett par skor ifrån have2have i lördags så jag hoppas att dom kommer snart!! är så ivrig. Och nej älskade mamma, denna gång är det inte klackar ;)

Här får ni lite egopics som vanligt








3 kommentarer:

  1. Hej!TÄnkte fråga hur gör du för att hålla ditt hår så fint hela tiden ? :) Har ju sett att du haft brunt och blont osv under tiden jag fölt din blogg men det ser ändå alltid bra ut hur du än gör :) Har du något spec knep om man har väldigt slitet hår för att få det att se lite bättre ut?=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan! Oj gud, jag har RIKTIGT slitet hår ska du veta! Men det syns mindre då man plattar det :$ hehe. Annars tipsar jag väl om hårinpackningar och värmeskydd. Använder inte dessa flitigt men det MÅSTE jag börja göra. Kram½

      Radera
  2. vart köpte du tröjan ? :)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi