måndag 3 september 2012

gammtanten i full fart

Har precis städat undan lite i lägenheten och duschat. Känns grymt skönt. Nu fattas bara Kicken. Jag lider av pussjukan tror jag haha.

Var hemma ifrån jobbet idag. Försökte verkligen kliva upp ur sängen men det gick inte. Men sen på eftermiddagen lyckades jag ta mig till ica för att fylla kylskåpet pyttelite och apoteket för att köpa ipren. Folk måste trott att jag var en gammtant som såg ung ut (skoja). Men jag gick som en gammtant. Höll handen på ryggen och böjde mig fram hahaah.. Har fortfarande ont så det blir till att vara hemma imorgon också. Men på onsdag hoppas jag verkligen att jag är pigg så att jag kan börja jobba igen. Är sjukt pepp på att sälja.


Justjaa!
 Kolla vilka heta klackar min baby köpte till mig.
Jag dör!

2 kommentarer:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi