måndag 17 september 2012

min helg

Har haft ett liv denna helg så därför har jag ej uppdaterat haha.

Tänkte klippa mitt hår men vågade inte. Så det blev bara en styling
hos frissan.

beställde skor.


Var bakis på lördagsmorgonen.

Tog en återställare hemma hos familjen.

Åt god mat (eller ja.. fick knappt i mig något men)
och drack vin + kollade på hockey med dom bästa.
Kicken fattades dock.

Min bästa homie kom och hälsa på. Var alldeles för länge sedan sist.

Tog en powerwalk klockan 7 en söndagsmorgon.

Tillbringade söndagskvällen med avokado/tacoröra + rödlök (orgasm)
framför X-factor med älsklingen.
 
Helt ok helg.

2 kommentarer:

  1. De där såg gott ut, kan du dela med dig av receptet/ kladdet? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut!! :D det är helt sjukt gott.
      Först så skivar du avokadon i små bitar och lägger dom tätt i en pajform eller liknande. Sedan blandar du en liten burk phiadelphia ost och en liten burk tacosås med varandra. Sedan lägger du smeten över avokadon. Sedan toppar du med rödlök som ska vara i små bitar :) HELT SJUKT GÖTT SÄGER JAG EN GÅNG TILL. Och till detta doppar man tacochips :) du kommer dö lite hehe.

      Radera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi