måndag 8 oktober 2012

Det Okända

Hejsan!

Ligger just nu på soffan och puttar bort Molly lite nu och då, hon älskar att följa muspilen haha. Har jobbat idag som vanligt. Och jag har varit så irriterad. Som att jag hade den fetaste pms:en. Tänkte gå hem någon timme innan jag slutade för jag va rädd att skälla ut eller låta otrevlig med en kund. Men jag höll mig och det gick helt ok ändå.

Då jag kom hem så hade kicken gjort mat så jag smällde i mig det. Han är grym på att laga mat ;) och det är väldigt tur eftersom jag är nog världens sämsta på att laga mat tråkigt nog. Men nån gång lär jag lära mig.. hoppas jag haha.

Håller på att kolla på Det okända just nu också. Älskar det programmet. Passar på att kolla på det nu då Kicken är på träning. Han hatar serien. Men det är förståeligt. Personer som inte kan känna av eller se andar tror såklart inte på sånt där. Men eftersom jag har den förmågan så är det mitt favoritprogram ;)

Kommer ni ihåg då jag hade väldiga problem med andarna? Då jag flyttade ut ur huset så har det blivit lugnare. Jag ser dom fortfarande lite nu och då men jag har aldrig blivit skrämd tur nog. Jag skulle dock ALDRIG kunna sova ensam. Kanske efter ett glas vin eller två eller tre men annars...nej förfan.

Tänk vad sjukt det är att man kan vara så rädd. Om jag skulle bli skrämd ännu en gång så lovar jag att jag skulle få en hjärtattack och dö..typ.. så känns det verkligen.

Jag och underbara Molly bebis.

2 kommentarer:

  1. Jag kan inte tänka mig hur det måste kännas att vara med om nåt övernaturligt.. skulle känna typ att inget i världen kan rädda/skydda mig från andarna.. usch.. men dö får du inte göra! kram

    SvaraRadera
  2. kan du inte göra nåt videoinlägg nån dag? :) va fin du är ochså :D

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi