tisdag 16 oktober 2012

I wanna be drunk when I wake up

Godmorgon pojkar och flickor.


Vaknade klockan 6 imorse av att magen dödade mig. Men det gick över efter ett tag tur nog. Min chef fixade så att jag kan börja jobba 12.45 istället för 7.45. Han är bra. Han vill verkligen mitt bästa och det känns 'lovely' som min farmor skulle sagt.

Är som sagt sjukt trött också. Antagligen för att jag äter dåligt och rör mig knappt. Men det får jag leva med ett tag framöver.

Annars då? är fortfarande i den svackan då allt känns meningslöst. Allt känns piss och jag vill bara gräva ner mig själv. Det kanske är den berömda höstdeppen som slagit till? guess so. Tur jag har underbara människor och djur runt om mig, då känns det lite bättre.

Fick ett sms nyss av Sonja som löd "VI FÅR PENGARNA TILLBAKA DEN HÄR LÖNEN!" och en sten lättade ifrån hjärtat bokstavligt talat. Om det blir så att jag får tillbaka mina semesterpengar så kommer jag få en heeeeel bra lön denna månad. Och det behövs. Ikea dirr.

På fredag blir det fest. Jag och Sonja (kanske syrran) ska bli fulla som aldrig förr. Varför? För det var ett jävligt bra tag sedan jag och Sonja hade en rejäl fylla. Vi ska ha platta skor så att vi kan dansa hela natten lång. Sen förhoppningsvis har jag festat för en månad framåt haha. Fast justja, det är ju Halloween snart. Och då måste man ju också festa. Jag och syrran har fått våra maskeradkläder iallafall. Det kommer bli awesome det här.

Puss♥ / A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi