fredag 5 oktober 2012

Molly

Hej!

Sitter just nu på jobbet och tog en liten paus nu. Sitter och svarar på några mejl, vilket är väldigt skönt. Inte lika stressigt som att ta samtal.

Iallafall så hämtade jag Molly igår. Hon är så sjukt mysig! Hade väldigt svårt för att kliva upp ur sängen imorse då hon väckte mig med pussar haha. Som sagt är jag uppvuxen med katter och jag har nu bott UTAN en katt i typ 3-4 månader. Snacka om ensamt :( Men nu så..

Håller på att leta efter en kompis till henne nu också ;)



Mys!

2 kommentarer:

  1. vad hände med shaytard?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mamma och pappa vill inte lämna tillbaka henne till mig ;)

      Radera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi