måndag 15 oktober 2012

trött tjej

Godmorgon!


Fan.. jag är inte van att jobba såhär mycket alltså haha. Jag har lovat er att börja blogga mycket men jag har seriöst ingen ork att göra flera inlägg per dag. Då jag kommer hem ifrån jobbet är jag helt slut.

Jag somnade igår på soffan runt 11 på kvällen om jag inte minns helt fel och jag fråga Kicken om han bar mig till sängen eftersom jag vaknade upp där. Fick svaret nej. Så jag har alltså gått dit själv utan att jag kommer ihåg det hahah. DET kallar jag en trött människa.

Men ska iallafall försöka göra mitt bästa. Kan ju snabba in mig här på pauserna som jag gör nu. Ska försöka göra ett videoinlägg också för en gångs skull. Men vad ska jag prata om? mitt jobb? hur jävla less jag är på dagarna? hahah. Nämen något finns det nog att prata om ska ni se.

Är pank som en jävla kyrkråtta nu också.. Aldrig varit så fattig i hela mitt liv. Tack vare att jag tog ut obetald semester då jag for till Alanya. Kul att man blir informerad att man har 20dagars betald semester, men det visade sig att det var bara om man är fast anställd. Men jag får förmodligen tillbaka dom pengarna nästa lön eftersom jag nu är fast anställd :) *håller tummarna*

Och jag vill att alla håller tummarna åt mig nu. Det är en sak jag vill väldigt mycket och jag hoppas verkligen att det går vägen.

Det är awesome att bo tillsammans med sin pojkvän.
För då kan man sno skjortor när man vill ;)

1 kommentar:

  1. Yess, jag har längtat efter ett nytt videoinlägg :D

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi