torsdag 1 november 2012

blööööööööööö

Hej!


Är just nu på jobbet som vanligt. Det är det enda jag gör.. jobbar jobbar jobbar. Och sover. Kul liv.
Skulle sitta riktigt fint med att vara ledig hela helgen så att man kan fara upp till Kickens stuga och ta det lugnt, men icket. Jobbar fredag och lördag, ledig söndag.  Lördag = halloweenfest. Men nästa helg då är jag ledig heeela helgen :) sköntskönt.

Håller på att försöka sluta snusa nu också. Det går bra. Har bara tagit EN snus/dag dom senaste 4dagarna. Dock är jag ett nervvrak. Spyr galla över folk, är riktigt otrevlig och börjar gråta av minsta lilla. Känner mig som en liten snorunge på 4 år.

Så om ni ser mig arg eller om jag börjar bli otrevlig, då vet ni varför..

frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi