tisdag 4 december 2012

man vet att man lev.

Hej Sötnosar!

Är just nu på jobbet som vanligt. Har inte ätit någon frukost så jag håller på att avlida. Tur nog så jobbar jag splitt idag så jag får gå hem om en timme. Molly är äntligen hemma så jag ska mysa med henne hela dagen tills jag börjar igen. Kicken är i sundsvall i några dagar så jag är alldeles själv :( hatar att vara själv. Ska tvinga syrran att sova hos mig dom här dagarna hahah.

Igår så var jag hos tandläkaren iallafall. Körde på UTAN (!!) bedövning för jag ville spara in cash hahaha, så jävla dum jag är. Dom kuttade upp äckel bölden, tryckte ut allt det äckliga, spolade rent med saltvatten och sen sprutade in antibiotika med en spruta. "man vet att man lev". Så kände jag just då.

Nej nu tar hungern över min kropp (spyfärdig) så måste avsluta detta inlägg.

Puss på er!

väntan

Min underbara älskade mamma följde med och höll min hand hehe ♥

Ful, svullen och gråtfärdig efteråt..

4 kommentarer:

  1. VADÅ FUL , VAD MENAR DU ?

    SvaraRadera
  2. Spyfärdig och uppsvullen pga att hon är gravid, så att ni vet :-) vilken vecka är du i förresten? Och grattis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir alltid spyfärdig då jag är hungrig :) och jag var uppsvullen för att tandläkaren grävde i min käft utan bedövning + att jag hade en fet inflammation :) tack ändå! Puss.

      Radera
  3. OMG vilka fina ögon du har! har precis "hittat" din blogg genom youtube och måste bara säga att jag redan tycker den är awsome!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi