måndag 18 juni 2012

JAG ÄR ÄNTLIGEN LEDIG!

Imorgon är jag ledig. Förstår ni hur skönt det är? Från att ha jobbat typ 3 dagar i veckan i bara 4 timmar, till att jobba SEX dagar i veckan i cirka 9 timmar. Fyyyfan. Men jag älskar jobbet så det är ju ett plus. Men måste medge att det är rätt drygt. Men det är bara att stå i ;)

Så imorgon blir det att sola (SNÄLLA solen. Lys starkt så att jag kan få lite bränna) och sen shoppa gärnet med syrran. Hon måste verkligen skaffa sig en helt ny garderob. Allt ska slängas, allt ska köpas = japp.

Nejmennee.. duschen kallar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi