tisdag 26 oktober 2010

101026 - Allvarligt?

Haha är det inte skrattretande så säg. Jag fick ju tillbaka min blogg för att jag skulle ta bort en funktion (som jag inte har nån aning om vad han snackar om, så det är lite svårt att ta bort den) och sen passade jag på att skriva ett hat inlägg om han som rår om blogg.se. Jag är inte dum, så jag förstod att han skulle stänga min blogg igen men han får fan skylla sig själv. Han förtjänade varenda ord jag skrev. Och jag skrev inte ens något dumt utan jag skrev bara sanningen. Ni förstår väl att jag är less? För nu finns inte min blogg där längre. Alla inlägg = borta. Tre års skrivande är borta. Han kan inte vara frisk.

Sen att blogspot inte har nånting med gubben att göra är ett plus. Vill inte ha nånting med han att göra för han verkar helt vrickad i huvudet som alla andra storbloggare har skrivit. Varför har dom inte en banner där det står "ej för kändisar?" det stämmer ju. Och jag säger INTE att jag är känd utan jag låg bara högst upp på topplistan och kom dit på en dag. Vilket han inte alls gillade :) stackare.

Blogspot.com är en sida att rekommendera till alla. Alla som frågar mig hur man designar en blogg. Nu har jag svaret. Blogga hos blogspot.com! Det är svin enkelt att designa. Inga html koder behövs :)

you cant handle me.

1 kommentar:

  1. Fan vad arg jag skulle bli om tre års skrivande helt plötsligt bara var borta. Och han verkar helt störd ju?! Att man ens får göra så. Borde vara en lag typ. (Hoppas inte att han har något med Devote att göra så att han stänger av mig nu också.. hahahaha! Blir ju fan rädd!) grymt iallafall med en anelias.com :D storbloggarn ;)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi