tisdag 26 oktober 2010

101026 - Ska göra mitt bästa

Hej mina pullor!

Nu blir det såhär att jag börjar blogga på blogspot.com istället. Jag fastnade för sidan direkt! Allt är så enkelt. Har även skaffat egen domän "Anelias.com" men det kommer inte funka först imorgon. Ska även prata med Roland igen och be han hjälpa mig med att skicka över hela min blogg hit. Känns så trist att inte ha kvar nånting :/ hoppas ni förstår. Och jag hoppas verkligen att ni fortsätter läsa min blogg även fast det har blivit problem.

Blir så less över att jag inte ens fick en förvarning. Nu finns min blogg igen (anelia.blogg.se) men jag kan inte logga in på den. Det är så mycket som ska fixas och det känns så surt nu då jag precis fick så mycket läsare om började tjäna pengar på att blogga. Menmen.. Karman kommer väl till dig Roland ;)

Ska göra mitt bästa med att detta ska funka :)
Såhär less har jag varit hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi