onsdag 27 oktober 2010

Anelias.com!

101027 - Sol och värme?

Godmorgon sötnosar!

Hädanefter behöver ni bara skriva Anelias.com då ni vill besöka min blogg :) Det går dock inte att komma in om man skriver www innan, konstigt nog. Ska försöka fixa det. Men Anelias.com är det nu och det gillas.

Idag ska jag till stan med Sofie. Har fått en saftig lön MEN jag ska inte shoppa något. Jag måste måste måste spara. Så jag lämnar kontanterna och kontokortet hemma. Om jag nu klarar av det dvs. Vi märker väl senare idag ;)

åååh jag vill ha sol och värme!!
Så okej.. Jag ska BARA sola solarium idag. Ska inte
göra av med mer pengar efter det hehe.

2 kommentarer:

  1. Höhöh du borde inte sola din jävel:D DU ska ju fan spara nu. Du skulle prata med mig ju, jag är din livscoach inom pengar iaf :D

    SvaraRadera
  2. wooooow härligt för dig

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi