onsdag 27 oktober 2010

Inlägget som fick mig avstängd på nytt!

(sista inlägget på blogg.se)

Hej allihopa!

Som ni märkt så har min blogg varit nerlagd ett tag. Alltså HAHA! Så jävla skrattretande. Jag har inte gjort ett jävla skit sen anklagar Roland mig (han som äger blogg.se) att jag orsakar trafik här på blogg.se och att jag missbrukar? Missbrukar vafan då om jag får fråga? Jag har inte gjort något olagligt.

Jag fick marknadsföring av en annan vilket resulterade att jag fick mycket mycket mycket läsare. Är det mitt fel? Nej.

Och jag som inte är så insatt i detta fattar ingenting av vad han pratar om. Jag har lagt in reklam ifrån google. Jag trodde att det var de han menade. Sen säger han att han hört av sig till google och att om jag byter min blogg dit (vilket jag gjort) så ska dom hålla ett öga på mig. VA? vadfan är det för skitsnack?

Jag trodde att det var bra att få många läsare. Jag marknadsför blogg.se på ett sätt eftersom jag bloggADE här så han borde vara glad. Men dom kanske är så fattiga att dom inte kan ha kvar mig :) det verkar ju som det.

Just nu bloggar jag på AneliaL.blogspot.com men imorgon behöver ni bara skriva Anelias.com. Ni märker väl då ni går in på bloggen :)

Roland lär väl banna mig forever då han läst detta hat inlägg men han förtjänar det. För jag har inte gjort nåt fel (iallafall inte medvetet) och han vägrar säga exakt vad jag gjort. Jag tror bara att han är chockad över att jag fått så många läsare över en dag. Men då kan jag lugna er med att dom flesta är ifrån andra länder. DÄRFÖR jag inte fått så många kommentarer. Jag har fått sjukt många men det är spamm kommentarer jag inte godkänner. Jag har INTE köpt min statistik utan jag har blivit marknadsförd OKEJ? less jag blir.

Förresten så fattar jag INGENTING av internet saker. Så om jag hade köpt en statistik så hade jag pussat mig själv på pannan (vilket inte går) för jag suger på sånna här saker.

Så ni mina trogna läsare.. ni är välkommen till min andra blogg som jag ska kämpa för :) tack för ingenting blogg.se

PS! blogspot.com... om ni nu tycker att detta inlägg är lågt av mig att skriva (vilket vore konstigt för det är det inte) så säg gärna till än att radera hela bloggen utan förvarning som en viss annan gubbe gjorde. Tack på förhand. Eller va? haha

'
Bra där blogg.se!!
Är det bara jag som tror på karma?

2 kommentarer:

  1. Håller med dig! Jag älskar dig så jävligt mycket och sjuk snygg är du :D Go anelia go go :D

    SvaraRadera
  2. fasen vad jag har undrat vart du tagit vägen. trodde du lagt in nåt lösenord för att komma in på din blogg. jag bah nooo. men titt.. här är du ju. så nu ska jag läsa ifatt allt :) det är så kul att läsa din blogg asså. så det här gjorde min dag. hoppas det är bra med dig annars. tråkigt det med blogg.se. finns puckon till allt ju. men blogspot är la bättre va? (; jag tycker det är enklare iallafall :)
    ha en bra dag :) puss!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi