söndag 31 oktober 2010

101030 - YAY

Hallå!

Har jobbat hela dagen. Men idag gick det ovanligt bra med att öppna butiken :) och det gick snabbt för det var mycket folk, bra det. Just nu väntar jag på att klockan ska bli halv 6 så att jag kan få skriva på kontraktet till lägenheten. YAY! så jag vet inte hur uppdateringen kommer att bli men ska göra mitt bästa.

Kom på nu att spanska killar är sexigast ever. Därför ska jag fara till spaninen för att leta efter min man. Det låter väl bra? haha

hahaha cpbarn.
(soffien är sexigaste mannen EVER!
cirkus killen alltså.. om ni kommer ihåg honom.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi