måndag 1 november 2010

101101 - I got the keys baby

Godmorgon gofisar!

Hade fullt upp med att flytta igår därav den dåliga uppdateringen. Men nu har jag flyttat (har dock mer småsaker hemma som måste in) och det känns underbart. Vet dock inte hur det kommer vara då jag ska sova själv (har grymt svårt för det) för syrran sov med mig första natten hehe. Blir nog att hon sover med mig denna natt också. Men denna gång hoppas jag att jag hittat en soffa att köpa så hon slipper sova i MIN säng och dela på ETT täcke hahahah.. värsta jag varit med om. Vi slogs ganska fint om täcket inatt haha.

Så idag blir det mer flytt, men ska försöka uppdatera mycket ändå. Och tack till tusselito som hjälpte mig med att flytta in. Och tack till martinini för skjutsen :)



syrran gör den första måltiden (nudlar ofcourse)

3 kommentarer:

  1. Det är lugnt angie :) blir gött med kvällspulla med ost lr vad det hette hahahha :D

    lät jävligt perverst det där..

    SvaraRadera
  2. hej anelia:) jättebra blogg. kolla in min blogg snyggastebloggen.blogg.se
    om du vill så kan du ge mig lite kommentarer om bloggen om du tyckte den var bra eller om något vad tråkit (dåligt) tack för mejj.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Såg just din video på youtube där du sminkar dig. måste bara säga att jag tycker att du är så sjuuukt fin :) både naturligt fin och med smink!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi