onsdag 3 november 2010

101103 - Godmorgon!

Godmorgon!

Vaknade för en timme sedan. Inte likt mig men det är väldigt skönt må jag säga. Första gången jag sov själv i lägenheten också och det gick väldigt bra :) Även fast jag hörde massa grejer haha. Men det är skönt att bo i ett höghus för då kan man tänka att det är grannarna som för ljuden, och då går det mycket bättre ;)

Kollar just nu på Cheaters. Hatar det programet. Eller det är väldigt intressant men att dom orkar lägga sig i? dålig stil.

Ska göra nån frukost nu sen duscha.

3 kommentarer:

  1. Vad kul med lägenheten, Ser mysigt ut! :) Fan jag trodde din blogg hade försvunnit , men sen hittade jag ju till din nya =) Grät i två veckor ju , haha skoja. Anelia du måste skriva oftare ! :)

    Puss

    SvaraRadera
  2. 6 november (okej, det är mitt i natten nu men ändå!!) och du har ännu inte bloggat. GALET! Vad gör du egentligen?

    (Fan... nu låter jag som nån dryg läsare som ba "BLOGGA BLOGGA!!!!!!!!" men vadå...)

    SvaraRadera
  3. Visa lite mer hud ;)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi