onsdag 10 november 2010

101110 - Hjärnan vinner alltid.

Jag tar nog tillbaka att jag hatar snön. För det gör jag inte. Eller visst, det är kallt och det är förjävligt att bli blöt. Men det är så mysigt! Det är så mysigt att gå på snön och höra hur det knarrar under skorna. Det är så mysigt med belysningen OCH det är så mysigt att tända ljus. De flesta blir tillsammans under vintertid och det är förståeligt. Vem skulle inte vilja ha en att mysa med under dessa tider? Vem skulle inte vilja ha någon att gå ut med då det snöar? Vem skulle inte vilja ha snöbollskrig med nån man älskar? Vem skulle inte vilja ligga bredvid den öppna spisen med en annans armar runt sig?

Fan att jag ska vara så förhållande-rädd.. orka..dö. Kan jag bara för en gångs skull släppa mina tankar och leva för en gångs skull? Hjärnan vinner alltid, och det suger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi