torsdag 11 november 2010

101111 - Svar

vad använder du dig av för sminkprodukter och vilket märke? :) hur får du din hy och naglar att se så bra ut? :)
Jag använder solpuder, ögonbrynspenna och mascara :) Allt är ifrån isadora eller loreal. Haha jag vet inte, jag får tacka mina gener för det. Jag tvättar aldrig mitt ansikte eller något sånt så jag kan inte svara på det tyvär. Jag smörjer alltid in mig med bodylotion efter jag duschat. Och naglarna vårdar jag inte så bra haha.

1. Om du vann 1 miljon, vad skulle du göra med de?
2. Varför blir du inte en modell? :)
3. Har du några Smink tips? :D
1. Bra fråga. Jag skulle gett en stor del till mina föräldrar. Sen skulle jag köpt mig en snygg bil och rest mycket. Och sparat såklart.
2. För att jag blir så stel framför kameran då någon fotograf fotar mig. Skådespeleri är nog mer min grej ;)
3. Solpuder!!! Det är typ de enda man behöver. Man ser så fresshh ut.

vad sover du i om du sover själv? vad sover du i om du sover med någon?
Sover själv: Trosor
Sover med någon: Trosor och linne

Vem är ditt senaste ex? Saknar du honom något?
Moodi heter han. Klart jag saknar honom men dock bara som vän :)

Den perfekta måltiden för dig?
MAXMÅÅÅL!! nejmen. Grillad kyckling, Pasta, en god sallad OCH vitlök sås.

Om du känner något söt/salt sug brukar du då äta det du känner för eller äter du nånting annat "nyttigare"? isåfall vad? :) Hur går det med kärleken?
Eftersom jag inte är så nyttig så äter jag det fetaste jag kan hitta om jag får sådant sug. Om jag nu skulle vilja vara nyttig (som jag känner mig ibland) så tar jag en gurka eller en tomat. Det är mättande, nyttigt och tar bort suget :) Kärlek? det går inte så bra alltså. Det är nog inte min grej.

Om du fick bestämma den perfekta nyårskvällen/natten , hur skulle den se ut ? Jag håller nämligen på att planerar nyårskväll För vår Restaurang/bar ! har du några tips på bra teman tex ?
Oh rolig fråga! Eftersom jag inte är för "fet fester" så skulle min perfekta nyårskväll/natt se ut såhär: En mysig stuga på fjällen med dom närmaste. Champagne, öppen spis, lekar och allt det där med såklart. Glitter och Glamour är väl ett perfekt tema på nyår. Lite klyshigt men vafan ;)

1. Är du kär? Säg första bokstaven isf
2. Hur känner du bög emil ( Kebbe ) norberg?
3. Är du rasist? om inte och om varför?
4. Vet du vem Ida Byström i Bredbyn är? isf vad tycker du om hon?
5. Gillar du fjortisar? varför varför inte?
1. Ja
2. Känner han genom ett "gammalt ragg" tror jag. En rolig kille :)
3. Jag har varit tillsammans med en "icke svensk" och har umgåts med många ifrån andra länder. Alla är lika mycket värda och jag fattar inte varför man ska se ner på dom.
4. Ingen aning om vem det är.
5. Fjortis är alla nångång i livet. Kille som tjej. Så nej jag har inget emot dom. Men jag skulle inte vilja prata med en fjortis heller. Dom är dryg.

1. Har du något bra tips på Böcker !?
2. Vad gör du om du mår dåligt, för att hålla dig glad & pigga upp dig själv ? 
3. Har du några allmäna bra skönhetstips som verkligen fungerar?
1. Jag läser inte så mycket böcker tråkigt nog. Men då jag väl läser så är det verklighetsbaserade böcker, dom är bäst. Kan tipsa om Eskort, Snälla pappa nej och Äcklig. Har beställt hem en bok som jag lär få hem idag och den heter Hemligheten. Det är mer en psykologi bok som handlar om dom som har svårt för förhållanden :)
2. Det är jätte viktigt att gråta tycker jag. Så jag lyssnar på depp musik, äter chips och gråter + tycker synd om mig själv. Sen ringer jag en vän och klagar på mitt liv ;) Sen då jag gjort det så börjar jag tänka positivt igen. Om det är något som hänt brukar jag tänka på att det var "ödet" och att vinden vänder snart. Och det är sant.
3. Njaaa. Eller jag har tipsat om detta en gång men kan göra det igen, och detta tips ÄLSKAR jag. Du "fönar" din frans-tång innan du böjer dina ögonfransar. Testa först på dina läppar så att den inte är för varm.

Skulle du inte kunna lägga upp en ny bild på din kropp allså i underkläder?
Sure söööt... nej. Kanske till sommaren får du se nån bikini bild.

Vad har du för bh storlek? Vad för troser använder du mest?
Innan jag for till Alanya hade jag 70D. Eftersom jag blev sjuk och rasade i vikt har jag 75B nu hahahh. Jag använder mest string.

När gjorde du din tung piercing?
Då jag var 17

1. När gjorde du din navel piercing?
2. vill du inte pierca bvårtan? isånnafall varför/varför inte?
1. Då jag var 14 eller 15
2. Ja det vill jag. Men vågar inte haha. För det är snyyyyyggt. 

skulle du vilja göra någon operation med dina bröst?
Som fan att jag vill. Och det kommer nångång :) Då jag orkar spara pengar.

3 kommentarer:

  1. det gör inte så ont som du tror att göra piercing i bvårtan jag har 1 på varje :)

    SvaraRadera
  2. en fråga? skulle du vilja göra någon operation med dina bröst?

    SvaraRadera
  3. vad har du för ringsignal? :)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi