fredag 12 november 2010

101112 - Hundvakt

Godmorgon mina sköna bönor!

Är just nu hemma i huset för att vara hundvakt åt söt Bamse. Måste sminka mig och platta håret också som jag inte gjort på flera dagar. Känner mig som en lodis på riktigt.

Ikväll vet jag inte alls vad som händer. Antingen blir det bio, fylleskjutsande eller chillkväll. We'll see :)

Nu ska jag se nyaste avsnittet av Antm på Ch131.com (där kan ni se dom populäraste serierna GRATIS) awesome right? Sen måste jag fixa mig som sagt.

Måste färga håret också.
Saknar denna färg men denna gång
blir det möööörkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi