onsdag 17 november 2010

101117 - Ikea my friend

Shulululu lilla lady!

Idag har jag som sagt  varit på Ikea. Jag råkade försova mig liiite. Vaknade precis då Emma var utanför hahah. Så det var bara att borsta tänderna, klä på sig och springa ner. Är lite rädd för att åka med Emma. Hon är nästan lika galen som jag på att köra ;) Men vi kom hem levande tur nog. Jag fick med mig massor av saker. En tavla, matta, tusen doftljus, tvättkorg, klisterdekorer, köks-saker, badrums-saker och sånna saker. Kläder fick också hänga med hem :) Så länge sedan jag shoppade så det inte är sant alltså. Visar vad jag köpt imorgon.

Tröja - Gina (feeettt skön)
tights - Monki
Tröja - Monki.
ÄLSKAR MONKI!!! ville ha allt

5 kommentarer:

  1. hur såg tröjan ut bakifrån då?

    SvaraRadera
  2. du passar inte i den blonda....

    åh, du skulle tagigt rött elr mörk brunt -.-'

    SvaraRadera
  3. skojar du? HON PASSAR ASBRA I BLONT!
    love it. gör en videoblogg med det vettja =D

    SvaraRadera
  4. NEJ? hon passa faan inte i blont! Hon är en av de finaste bloggerskorna men inte i blont, hon är jätte fin i brunt och säkert i rött,

    låt mej skriva va fan jag vill!

    SvaraRadera
  5. oh shit, du ser liksom.. unik ut i blondt.
    svårt att förklara men du är så fantastiskt fin!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi