lördag 20 november 2010

101120 - plastic is fantastic

Hej mina pullor!

Sitter just nu hemma hos mina föräldrar och hoppas att jag blir bjuden på mat snart, min mage kurrar hehe. Sen ska jag hem till lägenheten med syrran. Städa och tvätta måste jag också göra, fast efter det vette fresen vad man ska hitta på. Kanske får något ryck och börja blogga som vanligt igen? heheh nej tror inte det. Ska dock försöka ta mig i kragen nästa vecka ;) Är fett less alltså.



"du är ful som blond"
- naaw tack så mycket.

But you guys know..
that plastic is fantastic right? ;)

6 kommentarer:

  1. Du är inte alls ful som blond, ta inte åt dig. Tycker att ditt ansikte passar till alla färger du haft, dvs alla färger som finns typ :)

    SvaraRadera
  2. VA FAN. Jag trodde typ du tagit bort din blogg för det var bara gästlösenords bla bla bla där.. men så har du bytt adress! Sånt här måste man förvarna om alltså..! :)

    SvaraRadera
  3. såg dig idag! Du var jättevacker!

    SvaraRadera
  4. Tror vissa kan tycka att det ser för blont ut när ljuset är för starkt, men det skiter jag i för det ser hur najs som helst ut <3

    SvaraRadera
  5. shiiet, hittade till slut din blogg O.o
    höll på att dö:O

    SvaraRadera
  6. kan du göra mer sminktips

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi