måndag 22 november 2010

101122 - Harry Potter

Hej mina söta läsare!

Igår så hade jag så tråkigt så Coffe kom med en låda vin som vi delade på. Kan ju säga att jag mår som jag förtjänar :) Skulle nog skippat det sista glaset. Däckade fint gjorde jag med. Sen då jag vaknade såg jag att min näspiercing var borta (!!!) hur fresen kan det komma sig? då jag inte ens kan få ut den själv. Men jag hittade den tillslut och kan säga att det gjorde förjävla ont. Men om man vill vara fin får man lida pin ;) eller hur det nu var. Förstörde min kamera också, lovely. Blir till att köpa en ny snart då :) Det är på tiden.

Kom nyss hem ifrån bion iallafall. Såg Harry Potter med tres. Den var riktigt bra! Längtar tills del2 kommer ut. Den  var tydligen 2½timme men det kändes som knappt 1timme haha.

Jag fick låna Coffes hårddisk också. Han har massa filmer och serier där! Underbart. Då har jag nånting att göra medan Tres är i USA ;) Är så avundsjuk.

Jag vill också till värmeeen..

1 kommentar:

  1. Du är så fin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi