lördag 27 november 2010

101127 - Helt sjuukt bra kväll!

Men tjenis penis klenis!

Kvällen ÄGDE igår. Var grymt länge sedan jag hade så roligt på krogen. Först och främst satt jag SJÄLV hemma och förfestade. Micke och hans vänner tänkte komma men kom aldrig så jag blev less och bestämde mig för en hemmakväll. Men då ringde en person och sa att jag måste komma till en förfest så såå blev det. Och jag ångrar det inte. Även fast jag knappt kände någon där så var det hur trevligt som helst. Sen kvällen vara bara helt sjuk! Jag hann knappt göra något för alla ville prata och bjuda på drinkar.

Träffade massor av gamla vänner, bloggläsare, nya människor osv. Fick grymt mycket snälla kommentarer om hur jag såg ut på kvällen också. "Gud vad fin klänning du har. Fan vad snygga skor. Du passar väldigt bra som blond. Du har så fina ögon" och blabla. Det händer jätte sällan så jag fick världens egokick. Grymt skönt :D Vet inte hur många kramar jag delade ut med hehe. Älskar kramar.

Jag valde att avsluta kvällen relativt tidigt för jag ville inte att min kväll skulle bli förstörd (som den ofta blir). Så jag ringde Gurra sen for vi och käkade fylleburgare, mums! Tror nog Gurra också blev lättad över att jag kom in i bilen hyper glad istället för förstörd och ledsen som har hänt tusen gånger ;)

Men nu ska jag vidare till jobbet :) Ha det så bra!

glad tjej!

PS! Fortsätt skriv era dolda talanger. Sjukt roligt
att läsa! Ska lägga upp alla sen i ett inlägg
och skriva vem som hade sjukast dold talang
enligt mig ;) Sen avslöjar jag nog min dolda talang
också ;)

5 kommentarer:

  1. din blogg är riktigt bra och kul att läsa! cred till dig :)
    riktigt fin är du med!

    SvaraRadera
  2. okej.. min dolda talang är; om jag, haha vad ska man säga, suger upp vatten i min vänstra näsborre och sen håller för näsan och trycker ut det så kan jag få ut det genom ögat. (eller tårkanalen). när jag var yngre "tränade" jag mycket på det så jag kunde spruta en stråle. men ah.. det är min dolda talang ;) går även med andra flytande drycker som o'boy, cola. jo allt tror jag ifall någon ville veta ;) haha!

    SvaraRadera
  3. jag ville bara säga att jag ÄLSKAR din blogg. ♥ o inge illa menat men du är finare som brunett.. ;$ men du ääär sjuuuuuukt fin!(avvis) men hare bra o sköt om diG!! <3

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du är ashet som blond.

    SvaraRadera
  5. Jag älskar dig! Du är en sån skön människa och du sminkar dig jättebra!! Men nu till allvaret....
    Min dolda talang: Jag vet massa pinsamma sex-saker!
    Skönaste ställningarna, alla sorters leksaker o.s.v. Den är jätterolig tycker jag. Jag är bara 11! Snälla berätta din!! :)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi