söndag 28 november 2010

101128 - Öppnade butiken

Godmorgon mina sköna bönor!

Jag klev upp med tuppen idag. Eller nej inte riktigt va. Klev upp runt 8 och for till jobbet halv 9. Öppnade butiken idag. Jag har öppnat butiken tillräckligt mycket så att allt flyter på :D Riktigt skönt att ej behöva tänka på vad som ska behövas göra utan det kommer bara naturligt hehe. Så det tog bara 10minuter för mig att öppna (och göra klart allt) och det brukar ta en halvtimnme. Just nu håller jag på att grädda bakelser hehe. Så kom in och handla mina goda lussebullar vet jag ;) 4 för 30:-! det ni.

Men nu måste jag jobba vidare. Uppdaterar då jag kommer hem. Runt 3 tiden :) Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi