söndag 28 november 2010

101128 - Från 70D till 75B

Hahah jag måste bara berätta en onödig sak. Men det är nånting jag är förbannad över som fan haha. I helgen så tog jag på mig en bh jag hade i 7-8an. Tror ni inte den passade eller? japp. Jag har mobbat (på skoj) syrran över att hon har små bröst. Mina är mindre än hennes nu! Helt sjuuukt! Fattar inte vad som hänt. Mina bröst har krymp från D till B! Och jag käkar ju chips varje dag (!!) men ändå har jag tappat 8kg på två månader. Därför förstår jag fan ingenting.. Sjukt mannen.. sjukt. Kanske har att göra med att jag blivit glutenallergiker? (käkar inte mjöl osv) eller vad tror ni?

8 kommentarer:

  1. jag har byt blogg till blogspot men jag förstår inte hur man gör en header snälla hjälp mig

    SvaraRadera
  2. det skumma är att du går från en smal omkrets till en bredare, men för att lugna dig så är en 70 D som en 75 C, vilket innebär att du bara minskat en storlek :)

    SvaraRadera
  3. handlar det om hur stora bröst man har? :o
    btw, många killar gillar småa bröst istället för stora.

    SvaraRadera
  4. visa en bild där man ser att du har D då?!

    SvaraRadera
  5. haha exakt, kan du ens visa en bild där du har D då?

    SvaraRadera
  6. ja pullan! det ar for att du inte ater mjol antagligen :)

    SvaraRadera
  7. Hur stora har din syrra då?

    SvaraRadera
  8. Ja det är nog en stor anledning. Har en närma kompis som är gluten med och han är jätte smal nu. Sen om han fuskar och äter mjöl så blir han otroligt trött!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi