söndag 28 november 2010

101128 - Näsan är mer skev nu

Hallelåja!

Kom precis hem till lägenheten. Då jag skulle gå upp för trappen så missade jag ett trappsteg och for raklång ner i trappan och näsan fick ta smällen. Nu är den ännu snedare än förut :) DET GILLARU VA TUSSE??? hahah. Ser på beck just nu och efter det så ska jag tvätta mina sockar (har inga användbara sockar haha) och sedan ta mig en behövlig dusch. Känns underbart.

Imorgon blir det städning sen en tripp ner till stan för att köpa ett kit med massa ögonskuggor. Det var ett kanon pris på kicks för medlemmar! 169:- för en palett med regnbågens färger. Måste köpa penslar också. Som ni vet så sminkar jag mig med fingertopparna, men om jag ska sminka folk kan jag ju inte göra det. Känns lite halv äckligt då mina fingrar ska hålla på liksom haha.

Har skickat efter mammas  och pappas julklapp nu iallafall :) Kan dock inte skriva vad eftersom dom läser min blogg. Men jag tror dom kommer älska den :) väldigt personlig julklapp och det är de som är roligast att få tycker jag. Tycker inte ni?

Jag och syster påväg till en minnesvärd, rolig och tråkig
resa till Vännäs för att träffa våra cirkuspojkar hehe.

2 kommentarer:

  1. Du och din syster är så lika :D
    Båda är lika vackra <3

    SvaraRadera
  2. Hur gammal är din syster? :)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi