söndag 28 november 2010

101128 - Läsarnas dolda talanger



jag kan känna av spöken och jag kan drömma drömmar som blir sanna men dagen är okommen (jag vet inte vilken dag det händer) Jag kan också känna av/se andar. Visst är det lite kusligt? spännande och läskigt på samma gång. Det där med drömmarna var coolt! Hade jag lätt vilja kunna också. Om det nu inte är mardrömmar haha.

Jag vet massa pinsamma sex-saker! Skönaste ställningarna, alla sorters leksaker o.s.v. Den är jätterolig tycker jag. Jag är bara 11! Wow gunn! Och du är bara 11 år? Känns lite..wierd.. Fast man är väl aldrig för ung för att lära sig om blommor och bin. Eller va?

kan growla, rätt kul partytrick Snälla, kan du lära mig?

jag kan... blåsa luft ur mina ögon! :) Hahah ärligt talat så har jag försökt med det där. Hur gör man? kan du inte förklara så kan jag försöka igen? Har också försökt få mina ögon att ploppa ut. Ni kan ju tänka er hur det såg ut.

Jag kan rapa på beställning! Då är vi två ;) Och på tala om beställning.. min pinsamma dolda talang görs också på beställning hehe (se längst ner)

kan slicka mig på näsan Sofie har försökt lära mig det men det gick inge bra alltså.

Jag kan prata/sjunga flytande baklänges Wow! coolast hittills.

Jag kan sjunga, dansa och jag är smart och smidig i vissa nödlägen :P men jag vågar inte sjunga inför min musiklärare. Om du tycker att du kan sjunga så tycker jag att du ska ta mod till dig och sjunga inför din musiklärare :) Du har inget att förlora.

Jag kan vicka på öronen. Jag med ;) fast då börjar tårarna rinna. Förstår inte grejen.

jag kan göra en blomma av min tunga. Jag med!

Jag kan nudda armbågen med tungan :D What? är inte det typ.. omöjligt? Eller hur var det?

Jag kan skela utåt med bägge ögonen. Alltså med vänster öga kan jag kolla åt vänster och höger till höger. Har aldrig sett nån annan kunna de. Hahaha! Och jag som var stolt över att jag kunde kolla med ett öga framåt och ett åt sidan.

Och den bästa dolda talangen enligt mig äääär:
om jag, haha vad ska man säga, suger upp vatten i min vänstra näsborre och sen håller för näsan och trycker ut det så kan jag få ut det genom ögat. (eller tårkanalen). när jag var yngre "tränade" jag mycket på det så jag kunde spruta en stråle. men ah.. det är min dolda talang ;) går även med andra flytande drycker som o'boy, cola. jo allt tror jag ifall någon ville veta ;) haha! JAG HAR ALLTID VELAT KUNNA DET DÄR!!! Hur gör man? lär mig! nu på en gång!!!!!

Ingen hade dock inte sååå pinsamma dolda talanger trots allt. Men okej.. jag kan berätta min. Håll i hatten nu! Jag kan.. hahahahah jag kan fan inte säga det.. förlåt.

Update: Eller okej, nu ska jag vara snäll eftersom ni var snäll med mig och delade med er. Jag kan suga in luft (och nej.. inte ifrån munnen, näsan, öronen, rumpan eller armbågen. Om man nu kan suga in luft där) och sedan blir det ett pruttljud. Barnsligt roligt för oss med dålig humor ;) väldigt bra till dåliga dejter också. Inte för att jag använt den talangen nångång till sånt. Vågar nog inte riktigt..
Tack för att ni delade med er :)
glad jag blir.



10 kommentarer:

  1. kul att du tyckte min dolda talang var bäst :) efter att jag skrev inlägget om talangen så testade jag om jag kunde få till en stråle och det funka ;) kan nog tyvärr inte lära dig för tror att tårkanalen är ihop växt med näsborren eller nåt. haha. och angående din talang så tror jag att vi är två om det ;)

    ska nog lägga upp ett klipp med ögat faktiskt (:

    SvaraRadera
  2. hahahahah jag visste de !! :D

    SvaraRadera
  3. Det är lätt att lära sig growla, vem som helst kan göra det ;p pröva sjunga med i nån låt där dom growlar eller screamar, använd inte halsen , om du börjar få ont i halsen så ta en paus, drick vatten men inte för kallt vatten, det torkar ut strupen :p

    SvaraRadera
  4. hahaah det kan jag också!!

    SvaraRadera
  5. Kan du inte visa i ett videoklipp hur du gör för jag fatta typ nt^^

    PUSS

    SvaraRadera
  6. Du kan alltså musprutta på beställning, det är nog en rätt vanlig dold talang ändå :) Jag kan då det! hahaha :D

    SvaraRadera
  7. Gud va kul att du delade med dig! Men jag tycker inte din var SÅ pinsam som jag föreställde mig.
    Asså drar du in så det blir pruttljud genom... Underdelen? För jag känner en som kan det! :)

    SvaraRadera
  8. ang blåsa lusft ur ögonen- jag brukar hålla för öronen, och trycka tungan i gommen, blir lättare då! :)

    SvaraRadera
  9. det kan nog dom flesta (:

    förresten, nu när vi börjar närma oss jul, kan inte du fråga dina läsare om tips på julklappar till mamma, pappa, pojkvän, morfar osv.. och sedan sammanställa det i ett inlägg?

    SvaraRadera
  10. haha jag kan också göra din dolda talang,men måste ha benen upp mot en vägg eller något då,HAHA.

    älskar din blogg, xoxo!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi