tisdag 30 november 2010

101130 - har tråkiiigt..

20 Anledningar till att du inte får ragg:
1. Du väljer en maträtt med lök i på eran date.
2. Varje försök till kontakt svarar du "har jag bett dig att tilltala mig?"
3. Du duschar varannan vecka
4. Då någon frågar dig "vad sysslar du med då" så svarar du en fullständig redogörelse från dagis till nuet.
5. Varje mening kryddar du med så många synonymer för det manliga könsorganet som du kan komma på.
6. Du har på dig din absolut tuffaste t-shirt. Den med "i hate men" texten på.
7. Du babblar om ditt ex ofta.
8. Efter första dejten påstår du att du älskar honom
9. Du har tandställning och trycker gärna i dig spenat och hamburgare utan att kolla dig i spegeln efteråt.
10. Du gör allt din mamma gör
11. Du är FÖR ärlig
12. Du pratar om dig själv i tredje person eller kallar dig, dig själv och du för "vi".
13. Så fort en kille pratar med dig drabbas du av hysteriska gäspattacker
14. Du spelar föör svårflörtad
15. Du är för kräsen
16. När du skrattar gör du ofta grisljud. Med vilje.
17. Du skrattar hysteriskt åt honom jämt. Även om han inte sagt något skämt.
18. Du är asocial
19. Du spelar dum
20. Du pratar bara om dig själv

3 kommentarer:

  1. Kan du inte göra en lista hur man ska vara på en date och hur man raggar via sms ?


    Du är fan den bästa bloggerskan jag har hittat! Du hittar på sådant som ingen annan av alla andra bloggar jag läser. Du är så jävla fin och du är helt jävla amazing ! Kör BA Bruden ! ;)

    SvaraRadera
  2. Åh.. Jaha du pratar om mig ok!!! Varför? Jo för jag är ju nästan precis så!!
    Hehe om du egentligen menar dig eller vem fan du pratar om så är vi rätt lika i sättet :)

    Ha det bra!!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi