tisdag 30 november 2010

101130 - Julklapps tips!





1. Tycker din pojkvän om bilar? Det finns ett erbjudande nu för 1000:-. Då får han köra Ferrari eller en Lamborghini 8km. Grymt! Denna julklapp skulle jag vilja ha själv hehe.

2. Köp ett halsband och rista in era namn + dagen då ni blev tillsammans. Riktigt gulligt. Frågan är då bara om din pojkvän gillar att ha på sig halsband ;)

3.  Ge honom en spa-helg med dig. Antingen kör du fullt ut, bokar hotell och allt. Om du inte har så mycket pengar (eller om ni kommit överrens  över att inte spendera pengar på varandra) så kan ni alltid ha ett hemma. Tappa upp ett varmt bad och tänd en massa doftljus och bara rå om varandra. Det uppskattas alltid och det är mer personligt.

Ett tips! Gå med honom på stan och se vad han gillar. Och tänk på att man behöver inte spendera mycket pengar alls. Den bästa julklappen är något personligt. Har frågat några killar om vad dom skulle vilja ha av sin flickvän och jag får samma svar "det behöver inte alls vara nåt dyrt. Personliga presenter är dom bästa. Något personligt som dom gör något romantiskt utav. Det kan vara allt ifrån ett kort där hon skrivit ner en kärleksförklaring, en t-shirt som hon tryckt själv, till hemma spa som vi ordnar tillsammans."

1. Idag då jag gick i stan så hittade jag en grymt fin ring som jag tänkte köpa till syrran och mig. Det var en enkel silver ring och "sister love" var inristat. Mycket tjusig.
Det är nästan enklast att köpa till sina syskon. Oftast vet man vad dom vill ha eller så säger dom det. Så dom kan man bara fråga ;) Om dom nu inte skulle svara så är roliga prylar populärt.

(uppdaterar mer om detta imorgon. Blev tvärtrött. Godnatt!)


4 kommentarer:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi