måndag 6 december 2010

101206 - Lazy day

Guud. Det känns som att jag kommit tillbaka till gymnasiet. Alltså på hur jag mår. Jag är trött! riktigt trött alltså. Somnade runt halv 3 och vaknade runt 11. Syrran ringde och väckte mig hehe. Hon ville komma och kolla på one tree hill som vi har blivit helt besatta utav. Aldrig sett det förut så jag tyckte det var på tiden. Är inne på säsong 2 nu och jag är fast. Därför uppdateringen sugit eftersom jag har kollat på det 24/7. Och nu så la shane sig på min bröstkorg så jag ser knappt vad jag skriver. Tur då att jag vet vars alla bokstäver ligger heheh...

i vilket fall så somnade jag direkt då syrran började se serien. Vaknade halv 3 igen då hon for hem och är fortfarande trööött. Måste göra upp en plan imorgon så att jag har något att göra.

09:00 - Vakna
10:30 - Fara hem till huset för att lägga över one tree hill till syrrans dator + videoblogga.
14:00 - Fara till stan för att julhandla + lämna ut cv'n som jag tänkt att göra i ett halvår nu.
17:00 - Fara hem och lämna allt
18:00 - Handla mat
19:00 - Äta
19:30 - Chilla och se one tree hill.

As bra plan!!
____________________________
Är utländska människor snyggare än nordiska? - jaaaa helt klart

6 kommentarer:

  1. Du är så jävla perfekt. Snyggast i hela världen!
    *avundsjuk*

    SvaraRadera
  2. ÄTER DU BARA EN GÅNG PER DAG? shit människa..hur klarar du det?

    SvaraRadera
  3. Är du utländsk om man säger så?

    SvaraRadera
  4. nej hon är svenne men vill vara utlännsk för hon tyck de verkar så coolt. lol

    SvaraRadera
  5. finns en tjej i one tree hill som är galet lik dig! En av haleys systrar :)

    SvaraRadera
  6. OK TACK!
    Bra och veta vill också vara det.
    Men vill inte särbehandlas!!
    Kram Anelia!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi