måndag 6 december 2010

101206 - Madrid? Alanya? Sydney?

Pratade nyss med Karim. Fy vad länge sedan det vaar! Saknar han så. När syrran fyller 18 så ska vi fara utomlands. Inte riktigt säker på vars vi ska fara än.  Vi har pratat om Alanya men vi är grymt sugna på att fara till Madrid också. Vi ser väl hur det blir :) Hoppas dock på Madrid hehe. Men det är syrran som bestämmer som sagt.

I lördags så var syrran hos mig och vi tog det bara lugnt. Började se på one tree hill, åt grönsaker+dipp och Sushi, gjorde manikyr osv. Riktigt trevlig kväll/natt. Vi somnade runt halv 7 då Shane ÄNTLIGEN blev tyst.

Syrrans naglar. Riktigt duktig är hon för att vara nybörjare :)
Måste tvinga henne att göra mina naglar igen till nyår hehe.
Men denna gång med lite dekorationer osv.

2 kommentarer:

  1. SYDNEY! Åk nånstans där ni inte har varit förut, roligare ju.

    SvaraRadera
  2. Hej.
    jag tycker att du verkar duktig på hår och makeup och såna grejor, så jag undrar om du kanske kunde visa någon frän frisyr? en fake sidecut kanske eller någon annan snygg sido-frisyr? :D

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi