tisdag 7 december 2010

101207 - proud

Hej mina vänner!

Mitt schema gick inte så bra va. Vaknade halv 11 och tog bussen hem till huset halv 1 för att hämta mina hörlurar. Jag kan inte gå själv på stan utan musik. Gjorde inget videoinlägg idag för allt blev så stressigt så skulle inte hinna lägga in den på youtube. Efter det for jag  till stan och köpte en palett med maaaaassa ögonskuggor (in love) och en röd julklänning. Jag visar den senare.

Gjorde en snabb sminkning innan jag for och handlade med mamma också. Det blev en blånyansig sminkning som jag döpte till "ocean strand" hahahah. Pappas idé ;) Han säger att jag måste komma på egna sminkningar/namn så jag kör på det. Knäppte kort på den också men min kamera vill inte samarbeta med mig. Måste ta och köpa mig en ny.

Jag ska se på one tree hill nu och belöna mig själv med räkor. Varför jag ska belöna mig själv? Jo för att mitt kylskåp är fullt för första gången OCH för att jag... lämnade in massa cv'n till massa affärer! heheh duktig chej. Två nappade direkt och skulle höra av sig inom kort :) SVIN KUL!!!! håll tummarna hårt åt mig. Vill verkligen jobba med kläder. Men jag känner på mig att jag får jobbet där jag har mycket erfarenhet dock. Men man tar vad man får :) vill verkligen få in mer pengar så att jag kan shoppa och resa mer. Visst låter det bra?

Någon frågade om jag kan visa en frisyr (fake sidecut) och absolut! Jag gjorde en skit snygg frisyr för ett väldigt bra tag sedan som jag kan ta och visa framöver. Kanske i helgen?

1 kommentar:

  1. ja, gör det! Frisyren alltså, det blir coooolt!!! :D Älskar din blogg! :)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi