söndag 12 december 2010

101212 - jobbjobbjobb

Hejhej!

Idag har jag jobbar hela dagen. Var fett trött men jag kämpade på ;) hehe. Man måste vara positiv och glad då man jobbar med det jag jobbar med.

I fredags var det som sagt fest. Riktigt awesome kväll om jag får säga det själv. Träffade nytt folk, dansade och skrattade. En suverän kväll som sagt. Sen igår for jag förbi Alexeys födelsedasfest men jag stannade inte så länge. Var fett hungrig så jag ringde Gurra och då for vi och käkade på max! Fett med gott manne' Har inte ätit så bra den senaste månaden. Så går det då man bor ensam :) Jag orkar aldrig laga mat. Och du som frågade om jag bara äter en gång per dag- japp. Men det räcker för mig. Är typ aldrig hungrig så.


Mitt vackra hår..
hahah

3 kommentarer:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi