onsdag 15 december 2010

101215 - Djävulen snackade..

Godmorgon!

Eller det är typ godmorgon för mig. Vaknade och såg att det var kolmörkt ute. Fan tänkte jag.. är klockan typ 6 på morgonen och jag är klarvaken? nej så var det tyvär inte. Vaknade klockan 15:00. Alltid då jag vaknar så sent känns det som att hela dagen är förstörd och jag vill bara ligga i sängen, se one tree hill, äta chips och sen somna igen för att göra andra dagen bättre. Men Tusse ville att jag följer henne till hennes jobb och äta så.. ja.. så blir det :) Är fett sugen på Sushi ändå så. Så det blir nog awesome hehe.

På fredag blir det utgång! Blir nog att festa med stinis som jag saknat som fän. Fick nyss ett sms av henne "omg måste komma och pussa på shane" japp det måste du.

På tala om shane.. För 20minuter sedan trodde jag allvarligt talat att djävulen kommit in i henne och pratade med mig. Hon pratade som en jävla.. aa.. jag vene. Hon pratade läskigt i flera minuter, sprang runt som en galning och dampade loss. Sen tillslut la hon sig ner och spydde hahaha. Stackarn :(

2 kommentarer:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi