onsdag 15 december 2010

101215 - One shot for my pain and one drag for my sorrow

Kom nyss hem ifrån sushibaren. Fett god sushi! 11bitars blev det hehe. Proppmätt är jag nu kan jag säga. Fick en varm choklad då jag skulle gå också. Mycket behövligt i kylan! I vilket fall så åkte jag runt i bussen i 45minuter ungefär. Så skönt att åka buss och lyssna på hög musik! Har så mycket i mina tankar så det var skönt att rensa  det mest. Sen då jag kom in i lägenhetshuset hamnade jag i samma hiss som en riktig snygging! m-m-mmm. Inte visste jag att jag hade sån snygg granne ;)

mmmmmm

2 kommentarer:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi