måndag 27 december 2010

101227 - lean on me

Hallåå!

Jag är fett trött. Ångrar lite att jag tog på mig att stänga butiken idag. Börjar 16 och slutar 21. Jag kanske ska till fjälls imorgon också, inte säkert men jag hoppas på att det blir så. Skönt att få komma bort liksom. Tänkte lägga in lite julbilder men kameran är nere i syrrans rum, orkar ej gå och hämta den haha.

I lördags så var jag och tres ut iallafall. Först kom vi inte in på Merry can för att det var 23 där. Och vi kom inte in någon annanstans för att man måste ha förköpsbiljetter. Så vi for till max och käka. Väl där så träffade vi Maximilian för första gången (!!!) en kille vi pratat med i några år på msn. Grymt roligt var det att få träffa honom. Han bor i sthlm och var påväg till kalix (eller om han var påväg därifrån haha) och stannade till på max. Övik är rätt litet alltså hahah. I vilket fall så kom vi in på merry can tillslut. Väl där satt vi och smuttade på våra alkoholfria sanfransisco drinkar och lyssnade på trubadurerna André och Chicco.

Nu ska jag göra mig klar inför jobbet. Vill vara fin för en gångs skull haha. Så lösögonfransarna blir på, fixat hår och nån fin tröja. Japp. Låter bra.


jag, efter en hård utekväll på lördagen.
hahaha

2 kommentarer:

  1. vilket fjäll ska du till isåfall? :)

    SvaraRadera
  2. hej, vilken sida starta du din blogg på???? och vilken sida rekomenderar du???? fin bild:):) byebye

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi