lördag 25 december 2010

Julafton

Men hallå mina kära läsare!

Är ni nöjd med julen? Jag är väldigt nöjd. Började med att stressa sig fram (som vanligt) till mormor där det blev kalle anka och hans vänner, drack glögg/cider och bara umgicks med släkten. Sedan julmaten (jag doooog vad gott det var) det bästa är ju senapssillen, skinkan, laxen och äggen med fyllning i, fett gott. Sedan julklappsöppning. Efter det for vi vidare till farmor och farfar och öppna julklappar. Blev bjuden på whiskey och chillade där ett tag tills vi drog vidare hem igen, som jag längtat efter hela dagen hehe. Där kommer de bästa julklapparna.

Jag är fortfarande som ett litet barn då jag får presenter/gåvor/julklappar. Det kan vara exakt vad som helst. Men jag blir ännu gladare av att se då mamma och pappa öppnade sina julklappar ifrån mig och min syster. Vi gav dom en digital ram eller vad det kallas. Där man kan lägga in massa bilder som visas. Det uppskattade dom verkligen. Min farmor och farfar hade fått en och då sa mamma "åh en sån vill jag också ha" jag och syrran kollade på varandra och flinade haha, för vi visste ju att dom väntade en sån då dom kom hem.

Av mig fick dom  var sin "till mamma/till pappa" bok. Där skrev jag ner hur mycket jag älskade dom och uppskattade dom osv. Och jag hade photoshopat lite bilder på dom som jag la in också. Bland annat en bild där pappa festar loss med Paris Hilton och mamma var en Hollywood fru ;) haha. Den julklappen uppskattades verkligen :) Gud vad roligt!!

Nu en fråga till er. Vad fick ni i julklapp? Vad var den bästa? :)
Jag fick bland annat ett presentkort till ett spa med min syster. Ska bli sååå skönt!!!

Pappa, jag och mamma

7 kommentarer:

  1. fick några julklappar.. men julafton slutade inte så bra.. Slutade med bråk med släkten & alla blev osams, värsta julaftonen nånsin för mig.. gråter för fullt, tycker synd om alla. Det här går verkligen inte att förklara, om man inte varit med om det. Vet inte ens varför jag komenterar, känner för att skriva av mig lite kanske.. att man förväntar sig att julafton ska va den mysigaste. Men endå då man tänker efter så sitter ju alla bara där och fake ler, och låssas vara glad.. Snackar bara om min familj nu.. Önskar bara att allt skulle kunna bli bra med bland annat med pengar & släkten. Det hade varit min högsta önskan :(

    SvaraRadera
  2. Låter guuld! Jag fick en parfym(Armani Code) Kom och lukta råå <3 . Sen presentkort, lite kläder o så. Hade inte önskat mig nåt spec så!

    SvaraRadera
  3. Min mamma fick också en digital ram från mig och min syster :D din blogg är så äckligt bra, älskar din personlighet!

    SvaraRadera
  4. hej mina föräldrar e skilda så jag ska ha julafton idag också... men jag fick när jag var hos pappa så fick ja en snygg tröja ds spel och lite sånt :) vi ska ge min mormor en digital ram :) du e så bra älskar din blogg <3<3

    SvaraRadera
  5. hej Angelica! Ville bara säga att jag gjort ett inlägg om dig i min blogg... pluuuuuss en liten idolbild :) Hoppas att du gillar den!!!!
    //Amandasarawestman.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. Hej, vad roligt och hoppas du blir nöjd, min bästa julklapp var typ pengar annars fick jag sims 3 destination världen. hehe ganska roligt :D ha det bra och hejdå

    SvaraRadera
  7. Skönt med spa!

    Jag fick lite kläder, kamerasaker till min systemkamera, ny väska osv.
    Vet inte vilken som var bäst faktiskt.. Gillade alla mina :)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi