måndag 3 januari 2011

110103 - Pretty good i guess

Hallå hallå!

Sitter just nu i syrrans rum och kollar på något tvprogram. Fear factor usa för att vara exakt. Jag tänkte berätta lite snabbt om nyår. Vi började dricka lite cider hos Sofie, och efter ett tag kom Emma och Pontus förbi. Vi spelade lite spel och hade det väldigt trevligt. Sedan skulle vi till en fest i Domsjö, men han som  hade festen hade fått snefylla så alla hade dragit till krogen. Vi ville ej fara ut på krogen så vi for vidare till en annan fest i stan. Väl där kände jag inte så många dock. Men det var väldigt trevligt ändå! Tolvslaget kom och vi skålade med champagne. Dock så sprutade en kille ner hela mig med min och tres's champagne så det sög lite. Tres fick det som var kvar eftersom hon blev lite putt, och jag fick dela champagne med Sofie. Den champagnen var FETTT god!!

Väl där så hände det lite fucked up'iga saker. Skulle mer än gärna velat följa med Emma och Pontus hem, så det är nåt jag ångrar. Men jag och Sofie hade roligt ändå då vi dansade till heta hits. Vissa fick snefylla, gråtfylla, kåtfylla och konstig fylla fast det är väl inga konstigheter haha. Tänkte ta en taxi hem men jag var så less på att vänta så jag vandrade hem i klackskor. iiiinga konstigheter med det heller i fyllan ;) gick ju jävligt bra faktiskt.

Vaknade av att Tres bankade på min dörr. Fyfan vad jag garvade! Båda var totalt slitna och med världens ångest. Men jag antar att vi ej var ensamma ;)

Jag tyckte min nyår SÖG och funderar på att vara hemma nästa nyår. Men då jag berättade för pappa om kvällen så fick vi oss ett gott skratt. Eller inte ett utan fleeera! så kvällen var väl helt okej ändå. Fast nästa nyår blir det nog hemma ändå. Eller utomlands. We'll see.





Lekte lite med camen innan jag drog.

5 kommentarer:

  1. Hej anelia. Jag har följt din blogg sjuuukt länge och måste verkligen säga att just nu, bloggar du sjukt dåligt!
    Innan hade du alltid massa roligt att skriva om, nu skriver du bara aslånga texter som typ ingen orkar läsa. Din blogg är typ så du förklarade i ett videoinlägg att en blogg inte ska va!
    Säger inte detta för att hacka på dig, tycker verkligen du egrym! Men din blogg har blivit lite tråkig :(

    SvaraRadera
  2. Men hon är grymt fin:P

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du absolut inte ska sluta blogga men din blogg är lite sådär, men sluta inte blogga, du är grym när du väl vill. Hej då och kom ihåg sluta inte blogga!! :O :)

    SvaraRadera
  4. Haha jag vet nog vem som kan ha stått för gråtfyllan (a)

    SvaraRadera
  5. Den första och sista bilden var asfina!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi