söndag 2 januari 2011

nyår






4 kommentarer:

  1. Fan vad snygg du är i rött hår!

    SvaraRadera
  2. Assa ledsen men det var inte fint med piercingen dar pa overlappen!! ?? Love your blog!!
    Kan du gora mer videos? Det ar jatteskoj!!

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAH värsta fult.. DÖR verkligen
    har sett dig irl tusen gr på stan, ah överallt osv. Du har ju INGEN rumpa alls :'D lillrumpa'N dååå =(
    Det som är så himla kul på dina videobloggar är att du säger att du har världens "största rumpa" ppfft.. Fan vad pinsamt, inte för att vara dum men,jag och myyy friend kunde inte låta bli lixom. Så kul när folk säger att dom har "stora" rumpor, när dom inte ens har nån? shit..
    Sen på din bild.. emn.. HAHA! Ser ju ut som en normal rumpa det där... eller?? Det är som att du VILL ha en "stor" rumpa istället, om man säger så.. xD
    Så sjukt att hålla på sådär, man ska va nöjd så som man ser ut, inte skämmas över hur man ser ut.. Så.. ah, du får väl "drömma" eller ja,låtsas hur mycket du vill.. Alla har ju sett dig i stan & överallt? så vad håller du på med, flera säger samma.. PLUS att fett många tycker att du skämmer ut dig, & jag är en av dom.. haha ochja,Tycker bara att det är lite omoget lilla gumman.. Pinsam äru ibland.

    SvaraRadera
  4. :) du är skit snygg i din röda hårfärg men den där percingen förstör allt!!! Kan du typ göra en video där du säger vfr du gjorde den!! SNÄLLA!!+ pussi pussi

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi