torsdag 20 januari 2011

110120 - jag är dödens död

Hej!

Idag klev jag upp klockan 8. Det var år sedan jag gjorde det och det kändes väldigt skönt. Ska försöka göra det varje dag hädanefter. Eller kanske inte riktigt klockan 8. Nio iallafall ;)

Jag är död..dödens död. Igår var jag ju ute och gick i 45min. Jag tänka space'a upp det lite med att jogga (måste påpeka att jag inte har varit aktiv sedan 6 år tillbaka). Jag joggade 300meter. Efter 20meter höll jag på att få andnöd men jag kämpade på. Sen var jag död. Jag var så död att jag la mig ner på trottaren hahah. Kom in i lägenheten för ungefär 10minuter sedan och hjärtat slår fort som fan fortfarande. Snacka om ovältränad!! Men det ska det bli en ändring på.

Btw, Tror ni inte att dom stängt av vattnet eller? :) KLART DOM HAR!! sitter här, sliten och svettas som en jävla gris. Känns underbart att jag inte kan duscha först imorgon...verkligen.




Bilderna är tagna av Sofie i somras :)

1 kommentar:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi