torsdag 20 januari 2011

110120 - Längtar

Hej!

Har haft besök idag. Roligt att det händer nånting på vardagarna! hahah. Just nu håller jag och tres på att leta arbetstillstånd till Turkiet. Eller leta information rättare sagt. Ska bli så himla skönt att få komma bort ifrån Sverige! Helt klart. Kommer sakna min familj så grymt mycket (gjorde det efter 1vecka förra året) helst min syster som är min andra halva. Men det kommer nog gå bra ändå får man hoppas :) Jag hoppas verkligen inte att min mage börjar krångla. Det har den gjort varje gång jag varit där. Sist hade jag ju så mycket problem att jag fick lov att spendera två dagar på sjukhuset (ni minns?) och då hade jag ett virus i kroppen. Jag hade så otroligt ont! Ni anar inte.

Kommer iallafall vara borta minst 4 månader. Men häng inte läpp. Jag kommer självklart uppdatera bloggen :) Säkert mer också, eftersom det kommer hända så mycket drama där nere.

Måste och säga att jag blev väldigt upprörd över att skriva drog inlägget haha. Fick radera en massa för den innehöll massa massa svordomar. Men jag blir så himla arg och ledsen då jag ser tonåringar röka på. Blir också otroligt arg och förvånad då jag ser 13-14 åringar supa sig fulla och röker. Varför har barnen börjat försöka "växa upp" i sån tidig ålder? :( det är sorligt faktiskt.

4 kommentarer:

  1. Om det är ngn magsjuka du har problem med så kan jag rekommendera dig att fråga någon som vaccinerar.
    När jag åkte till Egypten för ett par år sedan tog vi någonting mot just magsjuka. Jag kommer dock inte ihåg om vi drack något, åt någon tablett eller fick en spruta, men jag är rätt säkert på att det var något att dricka. Ingen i min familj blev magsjuk under våra två veckor där och det var verkligen toppen. Vi träffade andra familjer som allihopa hade blivit magsjuka, så det här funkade faktiskt.
    Kommer tyvärr inte ihåg vad det heter men sök på google eller ring som sagt någon vaccinationsklinik, om det nu finns något sånt?:P
    Borde ju vara värt att pröva för dig :)
    Hoppas du får det kul, verkar som ett perfekt sommarjobb! Vilken upplevelse

    SvaraRadera
  2. Håller med dig om att tonåringarna nu för tiden försöker växa upp för fort. På våran tid lekte man istället för att supa och röka. Tycker att det är synd att dagens samhälle har förändrats så pass mycket.

    SvaraRadera
  3. Snälla, kan du inte lägga upp "filmerna" från alanya när du fyllde år och fick göra uppdrag? Dom var så himla roliga! :D

    SvaraRadera
  4. hejhej, vi är 6 tjejer som ska åka ner till alanya den 3 augusti! längtar grymt mycket, vilka ställen är de bästa fest ställerna där? :)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi