måndag 24 januari 2011

110124 - svar

Godmorgon!

Jag blir så irriterad!! Jag hade en awesome dröm. Men efter 10sekunder efter att jag vaknade, så glömmer jag bort drömmen. Visst är det typiskt? haha. I vilket fall: Hela mitt ansikte är skevt hahaha. Jag måste ha sovit på ett jävligt konstigt sätt alltså.

Men jag håller på att kolla på gossip girl nu, jag tänkte bara svara på några frågor. Så pues och hejdå.
______________________________________________________________________________

fan vilka bra bilder det blir med kameran. vart har du köpt den och vad kostar den? (:
Canon ixus 140

hur många läsare har du?
Runt 1500.

1.Du har ju varit där förut, varför är ni just där? 2. Röker du permanent?
1. Därför att jag är kär i alanya. 2. Nej det gör jag inte. Jag feströker knappt. Men om det inte finns någon snus (som det inte finns i turkiet) så röker jag. Eftersom jag råkar vara beroende av nikotin.

hejsan angelica:) checkat in dina video'sar på youtube sen du började spela in! Tycker det är riktigt roligt att lyssna på dig :) Jag har bara en fråga till dig, vilket hotell bodde du på när du var i alanya första gången? jag & två kompisar ska dit efter studenten... Men vi har lite problem om vilket hotell vi ska ta.. Wanna help?=) ha det grymt :) och gör fler video'saaar =D
Hallå :) Hehe tack så mycket. Hm, första gången jag var i Alanya så bodde jag i en lägenhet som vi hyrde. Men det är inget jag rekommenderar eftersom det är rätt dyrt. Andra gången jag var där så bodde vi bo Seda Apart Hotel. Det var jävligt billigt (600:-/pers för en månad) blev det för oss. Men tyvärr så är det hotellet fullbokat i år. Då tänkte jag tipsa om Villa Sunflower 1. Jag har aldrig bott där, men jag har förfestat där några gånger, och det verkar awesome. Moonflower verkar riktigt nice också för den delen. Sök efter ett hotell som har nära till Centrum (hamnen) och kleopatrastranden :) Det är grymt värt att betala mindre pengar och få ett mindre nice hotell, eftersom ni lär inte spendera så mycket tid på hotellet ;)

4 kommentarer:

  1. Vist du säger att du är kär i alanya. Men du säger även att du hatar turkar? Vad är det för mening att fara till ett ställe där du bara hatar en massa folk. Och sen skadar det ju inte att få lite omväxling. Eftersom att jag vet for a security att dom blir less på dig. Eftersom att jag är halvturk och min bror jobba där. Han säger att alla killar som ser tjejer komma flera gånger om och om och om igen blir bara så tråkiga och dom vill egentligen inte träffa en. Men dom vill inte vara så dumma och säga det. Täntke bara så du vet. Och min bror har träffat dig och känner dina "kompisar" där nere. Men för din egen skull så far ngåon annan stans nästa gång. För du kommer bara må dåligt och det finns mycket andra fina ställen. För att fara dit och tro att du kan få bli tillsammans med memo det är ju helt klart galet för du vet att han är förlovad! Och han kanske säger att han vill prata med dig och förklara men det vill han inte han vill bara playa dig. Jag lovar jag vet min bror som sagt känner dom. Men en sak till hade inte du och den där tres sagt att ni skulle fara runt i världen och se var ni ville bo? Nu är det 3 året ni far till alanya. Ni kommer att bli så trött på det att ni inte vill vara där någon gång. Och sen så kommer ni tappa alla "kompisar" där för dom kommer bli less på att ni håller koll på dom hela tiden. Förlåt att det blev så långt men jag vet inte hur jag ska få in det i ditt huvud att det inte är någon bra ide att åka dit hela tiden. Mest för din egen skull.

    SvaraRadera
  2. Kär i alanya? hahahahha! Fett kåt på turkiar PATETISKT!

    SvaraRadera
  3. Jag va i turkiet förra året och jag träffade 2 kille som hette Mehmet och Serhan ringer det någon klockan för dig? Jag blir så less på att ni tror att dom vill träffa er. För jag är syrian och förstår lite turkiska och jag satt med dom och började prata om er för jag hade sett att ni va med dom. Och så börjar dom prata turkiska då. Och säger att dom egentligen inte vill träffa er blablabla och sådär. Men jag är inte säker men jag vill inte att du ska vara ledsen för jag älskar dig blogg och vill verkligen att du ska ha en trevlig semester för jag och 2 kompisar ska komma och hälsa på dig och tres :) <3

    SvaraRadera
  4. usch vilka patetiska kommentarer vissa asså! Fu åker la vart fan du vill? Har man problem med det så kan man stoppa upp något och faaara iväg!

    Haha, men jag undrar vad du använder för foundation? Den är asfin. Och du är grymt fin!!! Ha debäst puss

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi