måndag 24 januari 2011

110124 - what the faaakkk?

Vist du säger att du är kär i alanya. Men du säger även att du hatar turkar? Vad är det för mening att fara till ett ställe där du bara hatar en massa folk. Och sen skadar det ju inte att få lite omväxling. Eftersom att jag vet for a security att dom blir less på dig. Eftersom att jag är halvturk och min bror jobba där. Han säger att alla killar som ser tjejer komma flera gånger om och om och om igen blir bara så tråkiga och dom vill egentligen inte träffa en. Men dom vill inte vara så dumma och säga det. Täntke bara så du vet. Och min bror har träffat dig och känner dina "kompisar" där nere. Men för din egen skull så far ngåon annan stans nästa gång. För du kommer bara må dåligt och det finns mycket andra fina ställen. För att fara dit och tro att du kan få bli tillsammans med memo det är ju helt klart galet för du vet att han är förlovad! Och han kanske säger att han vill prata med dig och förklara men det vill han inte han vill bara playa dig. Jag lovar jag vet min bror som sagt känner dom. Men en sak till hade inte du och den där tres sagt att ni skulle fara runt i världen och se var ni ville bo? Nu är det 3 året ni far till alanya. Ni kommer att bli så trött på det att ni inte vill vara där någon gång. Och sen så kommer ni tappa alla "kompisar" där för dom kommer bli less på att ni håller koll på dom hela tiden. Förlåt att det blev så långt men jag vet inte hur jag ska få in det i ditt huvud att det inte är någon bra ide att åka dit hela tiden. Mest för din egen skull. Alltså, tillåt mig att skratta. Jag tycker om Alanya för att  det är litet, mysigt och massa roliga människor. Jag far dit för att träffa nytt  folk ifrån HELA världen, inte för att bli "homies" med turkar/kurder? kan inte folk fatta det? Jag har aldrig sagt att jag rent utav sagt hatar turkar, utan jag tål inte vissa. För att dom ljuger för alla tjejer. Jag är inte dum, jag har en hjärna. Och hahahahahahahaha (x1000) vafan vet du om mig och memo? vi är vänner, inget annat. Jag vet att han är förlovad? gud. Jag vet nog mycket mer än vad du tror. Jag tycker synd om alla tjejer som är "tillsammans" med småpojkarna där nere. Jag fick ett riktigt jävla bra erbjudande till jobb där nere som jag tror att INGEN skulle tacka nej till. Som sagt så är jag där för att njuta, träffa nytt folk och jobba. Alanyadramat är ingenting för mig, för det har jag fått nog av. Jag bryr mig överhuvudtaget inte om turkarna blir less på mig, för det är inte dom jag vill träffa. Det finns mer människor ifrån alla länder än det finns turkar i alanya, eller hur? :)

Jag va i turkiet förra året och jag träffade 2 kille som hette Mehmet och Serhan ringer det någon klockan för dig? Jag blir så less på att ni tror att dom vill träffa er. För jag är syrian och förstår lite turkiska och jag satt med dom och började prata om er för jag hade sett att ni va med dom. Och så börjar dom prata turkiska då. Och säger att dom egentligen inte vill träffa er blablabla och sådär. Men jag är inte säker men jag vill inte att du ska vara ledsen för jag älskar dig blogg och vill verkligen att du ska ha en trevlig semester för jag och 2 kompisar ska komma och hälsa på dig och tres :) <3
Japp, jag vet vilka Mehmet och Serhan är. Som jag sa innan så far jag inte dit för att få träffa dom. Men om dom nu inte hade velat ha oss där, tror du inte att dom hade sagt det till mig då? :) Om dom inte vill ha nånting med mig att göra, tror du inte att dom hade slutat prata med mig varje dag då? :) Jag blir less på att ALLT ni hör utav turkar tror ni är sant. Man kan inte lita på dom för fem öre. Om dom är mina vänner eller falska vänner skiter jag fullständigt i. För jag är där för att träffa folk ifrån hela världen och jag bryr mig inte om turkarna eller dramat där nere. Förstår ni det nu? bra.

4 kommentarer:

  1. haha, shit vilka kommentarer. folk har verkligen lite att göra när dom skriver en mil långa kommentarer om några turkar som dom inte ens känner. hah.


    du är i alla fall grym!

    SvaraRadera
  2. Jag åker till turkiet flera gånger känner massa turkiska vänner som älskar när jag och mina tjejkompisar kommer dit, dom har till och med betalat för våra flygbiljetter dit i sommar, den tjejen har ju ingen aning om vad hon snackar om, hon måste ju typ vara hög eller nått.
    Jag tror det handlar om avundsjuka, turkar tycker säkert bättre om dig än henne och de kanske är jobbigt för henne.
    Ush vilka människor det finns,
    men diggar din blogg iallafall, keep it up!

    SvaraRadera
  3. Herregud!
    Är de avundsjuka för att du har ganska mycket kompisar där nere kanske? Man vill ju veta vem hennes bror är ^^!
    Varför tror folk att man åker till Alanya för att träffa killar och inte för att man gillar landet och själva stället? Blir så trött på folk som kommenterar saker de inte vet något om.

    SvaraRadera
  4. må bare si en ting, og det er spesielt rettet mot deg angelica. Selvom du kanskje ikke tror det og har en blokka hjerne så er faktisk tyrkere mennesker også, og du kan ikke sette alle i en bås, selvom mange av dem i ALANYA liker å tulle med jenter så betyr det ikke at alle er sånn, Husk det er alanya, du har vært 1 sted i tyrkia og tror alle tyrkere er sånn. kanskje du burde reise litt rundt i landet før du åpner kjeften din? jeg vet om fler som er sammen med tyrkere derfra, og de er snille så slutt å synd synd på andre, syns heller synd på deg selv for at du er så dårlig menneskekjenner. Jeg vet du liker stedet og syns det er gøy, ikke missforstå, men slutt å bruk ordet tyrkere som et skjeldsord, det blir helt feil! Det fins bra mennesker over alt. Og er ikke rart de i alanya oppfører seg som de gjør når svenske jenter står på bardisken uten klær ;) hallo hva forventer man..

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi