tisdag 25 januari 2011

110125 - fyndat

Hej!

Idag så åt jag och Sofie lunch på Brownies. Det blev Sushi (såklart). Ät dock aldrig sushi på brownies!! Fett äckligt. Tacka vet jag Tokyo Town (resecentret),  där är det alltid färskt och mumsigt.

Jag hittade iallafall en pälsjacka för 150:- reapris (egentligen kostade den 700:-) så det var ett riktigt kap. Fick även med mig en t-t med fransar (99:-) och en skit snygg blå kjol för 25:- (!!) snacka om att jag fyndat ;) Cider fick också följa med mig hem, hehe. För på fredag blir det fest.

Fotar kläderna senare. Ska fara och fira en person nu :) Ha det så bra.


(tänkte lägga in en bild på sushi.
Men jag antar att ni är less
på dom bilderna ;))

3 kommentarer:

  1. Shit, längesen man såg dig angelica! :)

    SvaraRadera
  2. VAAAART VART hitta du en pälsjacka, har letat i år och dar verkar vara helt sluuuut,förutom äkta då, men det vill vi icke ha. snälla snälla snälla svara i ett inlägg gulliga duu!

    SvaraRadera
  3. fest var hur när? :*

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi