torsdag 17 februari 2011

110217 - fett sköööööööööönt

Godkväll!

Har nyss tagit mig en låååång het dusch. Så jäkla skönt! Det ska vara så varmt att det nästan gör ont hehe. Har skrubbat och rakat hela min kropp (förutom huvudet haha). Nu fattas det bara en renbäddad säng! Det är det bästa.

Sitter just nu med en ansiktsmask och kollar på Scrubs (scrub?). Har lovat tusselito att ge det en chans haha, men jag förstår mig inte på humorn faktiskt.

Shane älskar att pussas!


känner mig sååå..sexig.. *host*

1 kommentar:

  1. vad heter din systers blogg? :D
    har hon slutat blogga eller så? ;o

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi